Bloggtips ni inte får missa!

Jag är kanske den sista i världen, eller i alla fall i detta landet, som inte upptäckt denna bloggen förräns nu, men om det nu finns fler som inte gjort det så vill jag råda er att ta en kik in i ketchupmammans blogg!

 Hon är full av humor och självdistans och har vunnit bloggpris, och jag blev själv smått beroende direkt efter första lästa inlägget!
 Jag läser ikapp alla gamla inlägg när jag lagar mat, äter maten, går på dass, innan jag ska sova osv. Hysteriskt underhållande! Och precis min typ av humor!

 Det är en mammablogg, hon råkar vara mamma till två barn, men låt inte det skrämma bort er barnlösa som tror det handlar om blöjbyten och trotsbråk. Något i den stilen har jag ännu inte sett till.

 Jag har bara sett till humor.

 Ett litet utdrag från gårdagen:

"Lennart Jähkel har just berättat för ett par miljoner barn om en ung flicka som skulle brännas på bål, men istället halshöggs med en yxa.

Bra där Lennart.

Samuel var mest upprörd över att lucian inte sjöng. ”Det är för att hon inte har något huvud” svarade jag."



Jag ska köpa hennes bok oxå. Det går inte att låta bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0