Förlåt, din lilla otäcking!

Förlåt lilla elaka virus för att jag inte kapitulerar och låter dig ta över min kropp.

 Förlåt för att mitt immunförsvar sabbar åtminstone halva din ondskefulla plan att göra mig sängliggande och nästan döende.

Förlåt att jag skaffade mig två barn som behöver lämnas och hämtas på dagis, ha mat, underhållas och som bråkar, så att jag trots de enorma ansträngningarna bara för att kunna öppna munnen, måste transportera kroppen och prata med dem.

Förlåt att jag trotsar illamåendet som uppstår vid grövre ansträngningar såsom att klä på en sprattlande 2-åring och pulsa genom snökaoset.

Förlåt att jag har tvätt som måste tas om hand just precis idag.

Förlåt att jag över huvudtaget använder stämbanden trots att du, ditt otäcka virus, sitter där i halsen och gör allt i din makt för att hindra mig.


 Förlåt att jag önskar bort dig så att jag kan dra mina barn i pulka i den nya snön.

Kommentarer
Helen

Ja usch vad tråkigt Jenny!!!! Bort med alla elaka virus nu!!!!

Krya på dej vännen! Kram

2010-12-16 klockan 14:42:14
Länk: http://helennielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0