Unisex kläder i en butik nära mig!

Jag har äntligen hittat en butik som har massor av fina unisexplagg i härliga färger och med söta motiv och figurer på! Det är Åhléns! Måste vara de nya ögonen jag numera använder mig av när jag tittar på barnkläder, som gjort att jag till sist fick upp ögonen för kläderna i denna butiken.

 Både deras Pippi-kollektion och deras Barbapapa-kollektion är helt underbara!
 Tröjor, pyjamas, leggings, tröjor, munkjackor, jeansbyxor, mjukisbyxor.....! Heeeelt underbara!!!

 Tyvärr fanns bara två av plaggen på deras hemsida:








Förr eller senare ska alla dessa underbara plagg finnas i barnens garderober!



De är dessutom jäkliga på vackra, roliga och annorlunda julgransdekorationer som jag vill ska pryda vår gran i år! Synd bara de kostar 30-80 kr PER STYCK......inget man, som jag skulle vilja, pryder hela granen med....men några stycken får det nog bli iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0