Kraschad regnbåge







Äntligen börjar barnens garderob se lite vettig ut!

Jag har tillsammans med tomten fyllt på med en massa färgglada, mjuka, sköna, bekväma, roliga unisexkläder i båda barnens garderober, och det ni ser här ovan är bara en del av allting
 som tillkommit nu de senaste kanske två veckorna.

Målet är att det ska se ut som om regnbågen kraschlandat i byrålådorna. Och alla dotterns kläder ska gå i arv till lillebror. =) Därför känns det något roligare att köpa kläder till henne nu, eftersom de kommer användas hur mycket som helst, till två barn! Och kläderna jag köper till honom är i stora storlekar,
 så han kan ha dem så länge som möjligt i gengäld.

Plaggen är inhandlade på Åhléns, Lindex, Kappahl och Ica Maxi (!).
Mupparna-tröjorna och en hel del andra unisexkläder är dessutom på rea i vår Lindexbutik just nu.

HM har jag nästan slutat handla på. Det som förr var min
 favoritaffär när det gällde barnkläder,har nu i princip ingenting som passar den nya stilen.
 Det finns inga som helst unisexkläder i glada färger där. Pinsamt, HM!

 Och jag tror inte jag har handlat kläder på Åhléns någonsin innan, eftersom
 det inte funnits något i min (gamla) smak där.
Men nu är det annorlunda, jag skulle lätt kunna spendera ett par
 tusenlappar på barnkläder där. =)





Barnens julklappar har blivit kanonbra, i princip allting! Så det var över förväntan, måste jag nog säga.
 Och det är jag glad över.
Jag hoppas folk lärt sig vad som är ok att ge i fortsättningen; vad som verkligen uppskattas av både barn och oss föräldrar, och som "kan" lekas med av alla, samt hur bra det är att följa önskelistor så man inte får dubletter eller tripletter....!

Vi är hur som helst väldigt tacksamma och glada för de fina julklapparna!

<3
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0