Vågar du förändra ditt tankesätt?

Exemplaret jag läser nu, har jag lånat om 3 gånger på raken på biblioteket.

 Jag tycker det är dags att skaffa ett eget exemplar. Att läsa om och om och om igen, och att låna ut till folk som umgås mycket med mina barn. En "bibel" för en nyfrälst som mig.

 Alla som någonsin kommer i kontakt med barn borde verkligen läsa denna boken. På riktigt. Jag menar allvar, denna boken borde läsas av ALLA. 

 Jag beställde nu, och fick 50 kronor i rabatt, genom att skriva "Familjeliv2010" i kampanjfältet i beställningsformuläret.


http://www.olika.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=91







Så vad väntar du på?

Några klick och tangenttryckningar och så har du snart en ny inställning till barn och bemötande och ett helt nytänknde i din hand.


 Vågar du?




Kommentarer
MANDRAGORA | kattägd narcissistisk vegetarian

Skitbra illustration, ha ha!

2010-11-03 klockan 19:52:29
Länk: http://shakti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0