3 in 1

Det är sant det dom visar i reklamen på tv.

 Netonnet ligger verkligen på helt udda platser. Mig tog det nog en halvtimme med undrande och tjatande barn innan jag hittade hur man kom in till den där betongklumpen med butikens logga på, som jag hela tiden kunde se från vägarna jag körde på!

 Och väl där inne så hittade jag förvisso min vara ganska fort.

 Men att hitta ut sen!?

 Rena rama labyrinten! På riktigt! Man kunde bara ta sig ut på ett sätt, och det var fullt med återvändsgränder och vägen slingrade sig förbi massor av (billiga) varor som de antagligen hade tänkt jag skulle handla när jag ändå passerade dem.

 Men till sist hamnade jag i en kassa och kunde ta mig ut.

 Och det var nästan som julafton här hemma sen. Barnen kunde knappt bärga sig innan jag fick plockat upp dammsugaren ur kartongen och fått ihop den för att kunna testa den. Otåliga och nyfikna var de.

 Jag måste säga att det var ett bra pris för en 3 in 1-dammsugare.

1049 kr för en handdammsugare, golvdammsugare och hemhjälp i ett, liksom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0