Barbafamiljen

Just nu är det väldigt populärt med Barbapapa.

 Det är Barbapapa på strumpor, väskor, påslakan, tröjor, mössor, tavlor, saccosäckar osv i all oändlighet, man hittar dem överallt, på allt från Åhléns till HM till Netto!

 Jag tycker det är jätteroligt! Det är jättefina figurer i alla möjliga färger, och både barn och vuxna tycks gilla Barbafamiljen.

 Mina barn har flera klädesplagg och prylar med dessa figurer och jag har inga planer på att sluta köpa barbapapagrejor.

 Men en sak har jag funderat på. Och rätta mig gärna om jag har fel, om jag missat nåt!

 Men varför finns det inga Barbapapa-filmer att köpa?

 Det finns gamla usla klipp på youtube, men jag vill ha riktiga filmer att sätta i dvd:n, med bra bildkvalitet!

 Finns det, som jag har missat? Och om inte, varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0