Inte som planerat

Förra veckan hörde jag talas om att det äntligen beslutats om att anläggas en skridskobana i stan. Med tillhörande skridskouthyrning. Det tog ju bara hela vintern för dem att komma fram till detta. Bra jobbat!

 Men jaja, vi har ju minusgrader igen, så det finns kanske lite tid kvar att utnyttja den (och skridskouthyrningen, då jag inte äger några skridskor), tänkte jag, och föreställde mig min födelsedag på fredag, med lite romantisk skridskoåkning med maken innan vi sen gick och åt middag på restaurang, alldeles barnfritt och allting.




 Idag såg jag denna isrink med egna ögon. Och trodde det var ett skämt.






Ser ni hur pytteliten den är???

Och ser ni vad det är för is, då? Det är fejk-is!



 Jaha. Det var de födelsedagsplanerna det. Jag som trodde jag kommit på nåt riktigt bra där....

Jag får fortsätta gnugga geniknölarna lite då.




Kommentarer
Li

Hahahahaha, det var den minsta!

2011-02-02 klockan 19:46:36
Länk: http://lisanarki.wordpress.com/
Jenny M

eller hur? haha....så fjantigt liten!

2011-02-02 klockan 20:14:44
Länk: http://baravarajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0