Klocktricket

Ja, vad ska man tro när man läser sånt här?

 Jag tror ju personligen på detta med energier och andar och utomjordningar osv. Men jag är samtidigt skeptisk, för jag vet att det måste finnas väldigt många som bluffar, världen över.

 Många har upplevt att Uri Gellers trick fungerade, och jag är förvirrad. Trots min tro på det övernaturliga och min skeptisism så vill jag tro att det verkligen var energi han skickade ut till svenska folket, samtidigt som jag febrilt letar efter en naturlig förklaring!

 Jag ville gärna delta själv i detta momenten när jag satt och tittade på programmet, men jag hann inte leta upp nån klocka eller apparat som inte fungerade, innan han körde igång.
 Jag önskar att man hade fått förbereda sig lite innan tricket genomfördes.

 Jag undrar om jag hade upplevt att mina gamla icke fungerande klocka hade börjat fungera igen sen. Och jag undrar hur fasen jag hade reagerat om den plötsligt började ticka på som vanligt igen!

 Eller är alla rapporter som kommit in fejk? En del av tricket?


 Såg ni programmet? Vad tyckte ni då om Uri Gellers klocktrick? Upplevde ni något själva? Eller vad är era teorier om saken ifall det är en bluff?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0