Omstart på livet!



  Ja, nu är våren här! Äntligen!

 Livet börjar om på nytt igen varje vår, och det känns nästan som man är lite smått hög vissa dagar!


 Idag sken solen och det var skönt, sålänge man inte hamnade i vinden neller i skuggan, då blev det kyligt.
 Men det ser man inte på denna bilden.

 Här är barnen lättare klädda och cyklar omkring hemma hos mormor och morfar och är så nöjda så! 


 Och apropå nystart, så är det anledningen till att jag inte orkat lägga ner nån energi på denna bloggen på ett tag. Jag har nyligen separerat från barnens pappa och flyttat och haft mig. 
 Jag har på egen hand gått ner 27 kg sedan nyår, och om 5 dagar ska jag göra en gastric bypass-operation 30 mil hemifrån.

 Men så fort jag är klar med den och börjat tillfriskna, så börjar livet på nytt igen! Allt känns oerhört bra redan och allt flyter på så smidigt. Jag ser verkligen fram emot våren och sommaren!

 Det kommer bli en inre och yttre resa, och jag kommer försöka hitta mig själv igen efter några år på villovägar!


 

 Vad ser ni fram emot under våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0