Resan börjar

Hur ser bloggsidan ut hos er? Hos mig finns det några gröna foton på högersidan, allra längst ner på sidan med alla inlägg, dvs jättelångt ner. Hos minst en person som jag vet, ligger dessa gröna bilder betydligt högre upp, strax under headern.

 Hur är det hos er? Är det olika hos alla, eller är det bara mig det knasar hos? Vore väldigt tacksam ifall ni ville svara, och på så sätt hjälpa mig!






 I natt vaknade jag 2-3 gånger av att min tvååring kravlade upp på min mage, till synes klarvaken, och sa "hej då".
 Hahaha, va???
 Han protesterade inte när jag stoppade honom från att fortsätta, och istället la honom ner på kudden igen. 
 
Undrar vad han drömde!?



I morgon klockan 6 börjar min tågresa mot Kalmar, där jag ska opereras. Min nyfunna vän H ska hoppa på tåget i Lund, sedan delar vi både tågresa, sjukhusvistelse och förhoppningsvis viktresa framöver. Det ska bli så skönt att få det avklarat, och jag hoppas innerligt att allt går som det ska!

 Ja, jag är lite nervös. Som förälder är man ju väldigt sårbar....Men det gäller att hålla sig sysselsatt, då tänker man inte så många jobbiga tankar!

 Och med H som färdkamrat (i dubbel bemärkelse) kan man inte annat än att smittas av hennes positiva energi, så det ska nog gå bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0