Vem kunde ana det?

Jag tycker att detta förtjänar ett eget blogginlägg!

 Idag har jag åkt tåg tre sträckor. En timme vardera sträcka. Pågatågen, SJ (X2000) och SJ igen. Total färdväg på kanske 30-40 mil? 

 Och vet ni vad?

 Inte en enda gång har det strulat!
 Allt har fungerat så smidigt! 

Är det ens möjligt när SJ är inblandat? 


 Vi har rest bekvämt, och vi har haft det jättekul, och tide har gått fort. Och framförallt har allt bara varit så smidigt! 

 Vem kunde ana det?





 Men jag erkänner....jag är rätt bra trött nu....

 Imorgon mellan ca 12 och 13 opereras jag. Ligger på uppvaket 2-3 timmar kanske. Vi får väl se hur jag mår sen! Det är i alla fall ett nytt liv som börjar då, och jag kan aldrig göra det ogjort igen!

 



 
 

 

Kommentarer
Anna

Det brukar fungera kanon med SJ utom vid kyla och snö

2011-03-31 klockan 16:26:03
Malin Pettersson

Det kommer gå så bra så!!!! =) Du är så stark gumman som klarar detta!!! Kommer tänka extra mycket på dig under den tiden imorgon!!! Stor Kram!

2011-03-31 klockan 17:30:14
Länk: http://mulanpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0