Skrattar så jag gråter

Ojdå, det går visst rätt lång tid mellan mina inlägg....

 Ja, det händer ju en del i mitt liv just nu, och mer ska det komma!

 2011 är mitt år, det står i alla fall klart!

 Sedan nyår har jag gått ner 40 kg, jag har gjort en gastric bypass-operation, jag har separerat efter 11 år med barnens pappa, jag har fått en tillsvidareanställning  (som konditor) efter många år av ströjobb, föräldraledighet och arbetslöshet, och jag har dessutom träffat en ny man som jag är förälskad i!

 Helt galet vad man kan hinna med på bara 5 månader! Massor av stora livsomvälvande förändringar, och alla till det bättre!


 Livet är härligt och jag njuter för fullt!



 Jag har hittat en sida som är hysteriskt rolig!

http://www.damnyouautocorrect.com/

 Här hittar ni sms-konversationer på iPhones, där rättstavningsprogrammet ställt till en hel del! Det kan verkligen bli HUR tokigt som helst!

 Tidigare idag skrattade jag så mycket åt dessa felskrivningar att tårarna fullkomligt sprutade, jag stortjöt av skratt!

 Det är så härligt befriande att skratta på det viset! Det gjorde jag inte innan mitt nya liv började, faktiskt!

 Vad får er att skratta så mycket att ni gråter? :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0